Sidebar

Invitation: KCC generalforsamling

Sammen har vi udviklet København gennem fire årtier.
Vær med, når vi dykker ned i året, der er gået og giver en smagsprøve på fremtidens KBH K – Commerce & Culture.

Generalforsamlingen er din mulighed for at præge organisationen, sige din mening og være med til at sætte en dagsorden. Det har vi gjort mange gange i løbet af de over 40 år vi har eksisteret – og det skal vi fortsætte med at gøre. KBH K’s bestyrelses og sekretariatet deltager i generalforsamlingen, hvor vi gennemgår året, der er gået og planerne for 2018.

Det er gratis at deltage i Generalforsamlingen. Du kan tilmelde dig Generalforsamlingen ved at klikke på knappen nederst på siden. Af hensyn til bestilling af forplejning er sidste chance for tilmelding torsdag d. 5. april.

Lad din stemme blive hørt, få indflydelse og dyrk netværket og fællesskabet!

Hvornår: Torsdag d. 12. april 2018 fra kl. 18:00-20:00

Hvor: Toldboden, Nordre Toldbod 18-24, 1259 København K

Program for generalforsamlingen

Generalforsamlingen er vores højeste ledende og beslutningstagende instans. Dagsordenen har følgende formelle punkter:

// Valg af dirigent

// Formandens beretning

// Forelæggelse af årsregnskab

// Fastsættelse af kontingent

// Indkomne forslag

// Valg af statsautoriseret revisor

// Eventuelt

Årsrapporten kan rekvireres ved at skrive til info@kcc.dk

Oplæg v. Kim Rahbek, Sticks’n’Sushi

Sticks’n’Sushi er landets største sushikæde, og har for længst bevæget sig ud over landets grænser med restauranter i både England og Berlin. Kim Rahbek fortæller om baggrunden for kædens succes, herunder kvalitetssikring, beslutningen om at gå internationalt og ikke mindst fremtiden.

Tilmeld dig generalforsamling her.

Middag på Toldboden

Efter generalforsamlingen er der mulighed for at deltage i middagen på Restaurant Toldboden. Deltagelse i generalforsamlingen er gratis, mens der er en egenbetaling på kr. 495 pr. person for middag.

Ønsker du at deltage i middagen efter generalforsamlingen, skal du tilmelde dig særligt til dette, og du vil modtage en faktura på middagen. Du tilmelder dig ved at sende en mail til Louise Hansen på lh@kcc.dk