Sidebar

Maria Auchenberg stopper som sekretariatsleder i KBH K – Commerce & Culture

Sekretariatslederen for KBH K – Commerce & Culture, Maria Auchenberg, har valgt at stoppe. Det sker efter gensidig aftale og med fuld forståelse fra KBK Ks bestyrelse.

Bestyrelsesformand, Kim Jensen, udtaler:

“Vi har været meget glade for Maria. Maria har med sin flid og sit positive humør løftet KBH K til en mere moderne profil. Derudover har hun varetaget opgaven som sekretariatsleder helt fantastisk”.

Maria Auchenberg har været ansat i KBH K siden 2007, og tiltrådte i starten af 2015 rollen som sekretariatsleder KBH K. I samme periode har Maria Auchenberg været direktør for KBH Ks datterselskab Copenhagen Christmas ApS. I sin tid har Maria Auchenberg varetaget den daglige administration og ledelse samt alle aspekter af KBH Ks kommunikation og politiske arbejde. Desuden har hun stået for udvikling og implementering af ny strategi for interesseorganisationen.

Maria Auchenberg udtaler:

”Jeg har været utrolig glad for at arbejde i KBH K. Det har været nogle spændende år, hvor jeg synes, at vi er nået rigtig langt med mange vigtige opgaver til gavn for detailhandlen og kulturlivet i København K. Blandt andet vores arbejde med at positionere København som juledestination, er noget jeg er rigtig stolt af. Nu er det tid til at nye kræfter skal bære arbejdet med KBH K videre og for mig til at søge nye udfordringer.”

”Vi arbejder nu naturligvis med en løsning som ny leder af sekretariatet og en profil for KBH K. Jeg forventer, at vi snarligt kan melde nærmere ud om dette. Som I ved blev en ny bestyrelse valgt ved generalforsamlingen, og jeg glæder mig til dette nye samarbejde”, fortæller Kim Jensen.

Kontakt

For yderligere kommentarer eller spørgsmål omkring den videre drift af KBH K kontakt bestyrelsesformand Kim Jensen på mail.

Louise Hansen vil være kontaktperson i sekretariatet, ligesom hun vil varetage Marias opgaver, indtil vi har fundet en varig løsning.